• Who

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Som frågan i rubriken lyder.

Alla deltagare har nominerat sig själv. Av erfarenhet vet jag att inte alla klarar av att läsa hela den föregående meningen utan kommer att skriva något om mobbing, det är egenligen ganska underhållande. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-29 21:25
    Obs! Anonym(insatt) är inte en specifik person utan ett samlingsnamn på anonyma med mer eller mindre väl underbyggda råd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-30 17:57
    www.familjeliv.se/Forum-27-435/m64233829.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?
  • Queenie70

Ingen aning. Folk som är idioter lägger jag helt enkelt inte på minnet. Jag kanske svarar på deras inlägg men registrerar knappt deras nick...

Men insatt och mad as snow gillar jag...  

• sär skriven

Jag röstade faktiskt på insatt. Det lät störigt.

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Queenie70

Ja det var väl väntat att "insatt" leder. Sanningen svider ofta, och hon vet ju vad hon snackar om i de flesta fall. Det kan ju bli jobbigt.

• Coyote
    Queenie70 skrev 2012-03-29 21:08:03 följande:
    Ingen aning. Folk som är idioter lägger jag helt enkelt inte på minnet. Jag kanske svarar på deras inlägg men registrerar knappt deras nick...

Appappapp. Skilj på koncepten. Här ska du inte skriva vilka du gillar ju!
  • Kattdamen

Anonym(insatt) är faktiskt jävligt störig och jag hoppas denne plågas av stora bilar upp i röven.

En kopp te, tack.
  • sär skriven
    Mariohn skrev 2012-03-29 21:09:27 följande:
    Insatt lät sexigt

Du är sjuk.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Queenie70
    Coyote skrev 2012-03-29 21:10:31 följande:
    Appappapp. Skilj på koncepten. Här ska du inte skriva vilka du gillar ju!

jaja...Synd att jag missade nomineringen bara. Kunde ha tagit hem det här ju
  • Who
    Queenie70 skrev 2012-03-29 21:08:03 följande:

Jag hette Poirot innan, rösta nu! 
  • Mariohn

Är anonym (insatt) alltså ett nick? Jag trodde att det var något skämtalternativ och samlat begrepp för alla störiga anonyma som tror sig veta allt! 

Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?